Jag är "konstnär"

Jag är förtjust i tester av olika slag och när jag såg att Evah länkade till ett personlighetstest, kände jag mig tvungen att prova. Mitt resultat blev följande:
 
 
Hmm ... Nästan alla de som kommenterade Evahs inlägg tyckte att deras resultat stämde in på dem. Om jag ska vara ärlig tyckte jag att mitt resultat bara stämde in delvis på mig. Vad då "inte speciellt intresserad i lagar, regler och formaliteter"?! Jag älskar ju juridik! Haha! Jag om någon är relativt hård med att lagar och regler ska följas och om jag råkar gå emot någon av dessa, kan jag få fruktansvärt dåligt samvete.
 
Nja, jag vill nog inte riktigt kalla mig för konstnär. Men det var i alla fall roligt att göra testet. ;-) Vilket resultat fick du?
 


Dagens citat:

"Du är inte bara ansvarig för det du säger, utan även för det du inte säger."
(Martin Luther King)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie