Sexiga namn

Evah skrev tidigare i ett inlägg om en funktion hos Sinful.se som räknar ut hur pass sexigt ens namn är. "Kul", tänkte jag och skrev in mitt namn. Resultatet blev följande:
 
(Ditt namn ligger på plats 423 över Sveriges sexigaste namn!
Aj då ... Har du funderat på att byta namn? Oroa dig dock inte - det är aldrig för sent för att ta tag i saken. Hetta till stämningen i sängkammaren en smula så är det kanske du som har Sveriges sexigaste namn nästa gång, vem vet?)
 
 
Jaha, då har vi konstaterat att jag inte har något särskilt sexigt namn. Fast i jämförelse med mitt andranamn, hur hade resultatet då blivit?
 
Tyvärr Jessica, men vi tror dessvärre att vi måste göra dig besviken. Vår undersökning visar att [namn] är 8% sexigare än vad du är. [namn] har nog helt enkelt en lite mer välfylld sexleksakslåda än vad du själv har.)
 
...
 
Kanske borde jag byta till mitt andranamn istället ..? Fast å andra sidan verkar älsklingen inte ha problem med mitt namn och om det duger för honom, duger det för mig. ;-)
 
Du hittar namngeneratorn här. Hur sexigt namn har du? :-)


Dagens citat:

"Älska så mycket du kan, där du är."
(Thaddeus Golas)


Ha det så bra!
Sexiga kramar
Jessie