Barncyklar är inte endast för barn

När jag var uppe i Stockholm i början av maj med min mamma och min syster, upptäckte jag följande reklam på pendeltåget när vi var på väg in till city en av dagarna;
 
 
 
Jaha. Jag som ända fram till dess har gått och trott att barncyklar ÄR till för barn. Fast uppenbarligen är barncyklar även till för andra som inte är barn, om man tror på vad som sägs i reklamen.
 
Man lär sig något nytt varje dag!
 
Uppdatering: När jag lade upp bilden, såg jag att de i den vita texten intill rubriken skrivit något om just detta med barncyklar för barn (tydligen menar de att inte alla barncyklar är anpassade för barn). Det missade jag när jag tog bilden och tyvärr fick jag inte med hela texten när jag tog bilden. Fast jag tyckte ändå att rubriken var skojig!


Dagens citat:

"Skänk din fulla uppmärksamhet till det innevarande ögonblicket."
(Eckhart Tolle)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Hanan:

Hahaha den var rolig