Dammsugarkladdkaka

Till midsommar satt jag och letade efter något trevligt som jag och älsklingen kunde ha som efterrätt. Jag hade inte som krav på att det skulle vara sockerfritt. Bara något gott som vi kunde njuta av. Det var då jag snubblade över det här receptet hos SweetandSimple på dammsugarkladdkaka. Jag är barnsligt förtjust i kladdkakor och dammsugare är inte heller så dumma. Min slutsats blev att en kombination av båda måste vara riktigt gott.
 
 
 
 
Jag hade rätt. Det blev en väldigt god kladdkaka och den var inte heller så svår att göra. Det mest kluriga var att få på marsipanlocket ordentligt och ha på choklad så att det täckte allt. Men utöver det var det ett mycket enkelt recept att följa.
 
Jag har redan planerat att göra den här kakan igen.
 


Dagens citat:

"Jag måste inte förklara mina brister. Jag behöver inte rättfärdiga mina misstag, mitt förflutna eller min osäkerhet. Jag växer och jag lär mig."
(Okänd)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie