Efter fem år får man ta i trä

Precis som idag, var den 9 juli en lördag för exakt fem år sedan. I Mora var det strålande solsken, efter en natt av storm. Idag för exakt fem år sedan gick jag och älsklingen hand i hand längs altargången i Mora kyrka. Idag för exakt fem år sedan blev vi man och hustru.
 
Det känns konstigt att tänka att vi har varit gifta i fem år idag. Har tiden verkligen gått så fort? Tänk vad mycket vi har fått vara med om under dessa åren! Tänk att vi fortfarande håller ihop. <3
 
Om man får tro den här sidan, firar vi träbröllop idag. Haha! Jag tycker att det låter lite tråkigt, men vi kommer säkert kunna göra något fantasifullt utav det.
 
Vandrarhemmet som vi bodde på under helgen för fem år sedan.
 
 
Jag är otroligt tacksam över att få ha älsklingen i mitt liv och vid min sida. Utan honom hade jag nog gått under vid det här laget. Han har förgyllt mitt liv på ett sätt som jag faktiskt aldrig trodde var möjligt. Han är min trygghet och lycka, även om jag dessvärre har varit dålig på att visa det på sista tiden. Förlåt. <3 Men det ska bli bättre, jag lovar. Jag ser fram emot de kommande åren tillsammans med mitt livs kärlek. <3
 
Idag har vi faktiskt planerat in lite saker, men jag väljer att hålla detta hemligt tills vidare. Kanske berättar jag om det när vi har kommit hem igen (ja, för ovanlighetens skull är vi faktiskt bortresta den här helgen!). Kanske behåller jag det för mig själv. Oavsett vilket, är jag övertygad om att vår femårsdag kommer bli fantastisk. Och hur skulle den inte kunna bli det, när jag har den jag älskar vid min sida?
 


Dagens citat:

"När du inser att du är världens ljus, då kommer du också inse att du är dess kärlek; att veta är att älska och att älska är att veta."
(Nisargadatta Maharaj)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie