Bröder i brott (Sean Rodman)

Uppläsare: Michael Borch
 
"Ett oväntat byte …

… möter de två bröderna ombord på färjan på väg mot Seattle. Planen var att i lugn och ro bryta sig in i de parkerade bilarna på bildäcket och stjäla pengar. Men i en skåpbil gör de ett helt annat fynd – en kidnappad flicka. Resan, som skulle bli brödernas väg ut ur kriminaliteten, tar en helt annan vändning. Plötsligt blir allt på liv och död."
 
 
 
Tyärr föll inte Bröder i brott mig i smaken. Jag hade svårt att hänga med i den, då den dels var lite seg i starten, dels kändes allmänt rörig. Dessvärre minns jag heller knappt något av handlingen. Fast det kan förstås vara så att jag helt enkelt inte var på rätt humör när jag lyssnade på Bröder i brott. Kanske försöker jag mig på att läsa den i framtiden, istället för att lyssna.
 
Det här ljudboksexemplaret har jag lyssnat på genom Nextory.


Dagens citat:

"Livet handlar inte om att vänta tills ovädret går över, utan det handlar om att lära sig dansa i regnet."
(Okänd)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie