Vem är jag i Game of Thrones?

Ja, ända sedan jag och älsklingen började se Game of Thrones har jag varit såld på serien och jag blev det ännu mer sedan jag hade lyssnat på böckerna. Det är synd att varje säsong är så kort och att det dröjer länge innan någon ny säsong kommer. Fast hur det kommer kännas när serien är definitivt slut, vill jag inte tänka på ...
 
Jag gillar ju att göra tester av olika slag och när jag såg att man kunde testa och se vem man är i GoT, kunde jag inte låta bli! Du hittar testet här.
 
Mitt resultat blev:
 
 
 
Förutom det där om att jag är en stark ledare, var jag nöjd med resultatet. Jag gillar Daenerys skarpt och tycker att hon är bra på alla sätt och vis. Ska bli intressant att få se vilket öde som George R.R. Martin har skapat åt henne.
 
Vilken karaktär blev du? :-)


Dagens citat:

"Du kan endast börja från där du är."
(Nisargadatta Maharaj)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie