Dag 12: Min familj [30 dagar]

Hmm, återigen kan man tolka den här frågan på olika sätt; om man har flyttat hemifrån blir ens familj de som man idag lever tillsammans med, annars brukar det vanligtvis vara föräldrar, syskon etc. Därför ger jag två olika svar, men av respekt för varje familjemedlem (jag vet ju inte hur gärna de vill bli beskrivna i min blogg) kommer jag inte ge några utförliga beskrivningar.
 
Nuförtiden är min primära familj älsklingen, våra två vilja lejon (här i bloggen kallade Ninjan och Fåntratten) samt vår lilla arga kanin (här i bloggen kallad "den lilla arga"). Jag och älsklingen flyttade ihop 2009, den lilla arga blev vår familjemedlem i augusti 2011 och Ninjan samt Fåntratten kom till vår familj i september 2014. Jag älskar allihop av hela mitt hjärta. <3
 
 
Innan jag flyttade hemifrån bestod min familj av mig, min syster, mina båda föräldrar, Jocke och vår kanin. Mina föräldrar och min syster bor kvar nere i Malmö. Min syster har i sin tur sin egen lilla familj. Jag är enormt förtjust i min charmiga systerson som ska bli fyra år nu till sommaren. Jag har som mål att göra honom till en lika stor boknörd som jag och hittills ser det ljust ut på den fronten. ;-) Mohaha!


Dagens citat:

"Du behöver inte sträcka dig efter framtiden – framtiden kommer till dig på egen hand."
(Nisargadatta Maharaj)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie