Dag 14: Mina rädslor [30 dagar]

Hmm ... Det här var en knepig fråga. Eller, när jag har fått tänka efter en stund är den väl inte så knepig i och för sig. Dock kommer jag mest på ytterst privata rädslor som jag inte har någon större lust att redogöra för här på bloggen. Jag ska emellertid försöka ge ett svar ändå.
 
Det första som jag kommer att tänka på är spindlar, vilket jag har berättat om tidigare här på bloggen. Jag avskyr dem otroligt mycket och springer min väg så fort jag ser en. Det spelar ingen roll hur liten eller stor den är - alla sorters spindlar är lika hemska i mina ögon. Jag vet att spindlarna här i Sverige är ofarliga (även om en och annan giftspindel lyckas ta sig in till Skåne emellanåt), men det spelar ingen roll. Att jag också troligtvis blev spindelbiten så gott som varje natt under en period då jag var yngre, gör inte saken bättre.
 
 
Ja, de resterande rädslorna som jag kan komma på är som sagt av väldigt privat natur. Jag håller dock på att arbeta med dem, men än så länge finns de kvar hos mig.


Dagens citat:

"Den ene går inte samma väg som den andre."
(Buddha)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie