Dag 16: Jag för fem år sedan [30 dagar]

För fem år sedan hade jag vid det här laget läst en termin på paralegalutbildningen och höll under våren 2011 på med min andra termin. Den våren sökte jag också efter en praktikplats att ha till hösten.
 
Under våren 2011 var jag också rätt stressad, eftersom jag och älsklingen höll på med detaljerna inför vårt bröllop - vilket ägde rum i juli det året. Trots att vi hade ett litet bröllop var det en massa saker som behövde fixas (kändes det som). Men det gick och jag var mer än nöjd med vårt bröllop. ^^ Och huvudsaken var att vi blev gifta, vilket vi naturligtvis blev!
 
Jag i Rom för fem år sedan.
 
Det är med ett styng av sorg som jag även inser att jag var gladare för fem år sedan. Jag hade mer energi och ork till att göra saker och jag ville faktiskt göra saker. Att vistas i större sällskap var inte så jobbigt som det är nu. Någonstans - jag vet dock inte exakt när - gick denna glada tjej vilse. Fast jag är på god väg att hitta henne igen och det är naturligtvis positivt!


Dagens citat:

"Vad är skillnaden mellan en möjlighet och ett problem? Vår attityd! Varje möjlighet har ett problem och varje problem har en möjlighet."
(J. Sidlow Baxter, författare)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie