Dag 8: Favoriter i garderoben [30 dagar]

Jag skrev ett liknande inlägg i den förra 30-dagarsutmaningen, men tänker här välja andra plagg. Omväxling förnöjer!
 
Ett av de senaste tillskotten i garderoben är den här klänningen som älsklingen gav mig som julklapp nu i julas:
 
 
 
 
Den är så himla fin, fast dessvärre har jag blivit tvungen att spänna upp den ganska mycket, eftersom min byst som bekant är liten. Men för min del gör det inget. Den är så himla fin ändå. ^^ Dock kommer det antagligen inte finnas särskilt många tillfällen då jag kommer kunna ha den utanför hemmet, med tanke på att den inte är en vardagsklänning direkt ...
 
En annan favorit är det här linnet som jag köpte i Varberg förra sommaren när H&M hade rea:
 
 
 
 
Jag har ett liknande linne sedan tidigare, fast i grönt. Jag tycker att de är så fina och sitter bra! Och när jag är hemma fungerar de utmärkt att använda som små klänningar. ;-)


Dagens citat:

"Måste du vet allt i förväg? Var inte orolig för din framtid – var tyst nu och allt kommer att falla på plats."
(Nisargadatta Maharaj)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie