Jag gillar inte reklamfilmer, men ...

Jag är en sådan person som inte alls tycker om reklamfilmer. I och för sig tittar vi inte så mycket på TV-kanaler längre, utan det blir mest Netflix eller annan form av streaming och jag brukade inte heller bläddra till en annan kanal så snart reklam dök upp i rutan - fast jag gjorde alltid något annat när det blev reklam. Det gör jag nu också de få gånger vi ser på TV4 eller Sexan. På Youtube klickar jag bort reklamsnuttarna så fort jag kan.
 
Dock finns det ett (okej, två) undantag och det är Flygresors urgulliga reklam med kattungar som får agera flygplan! Jag vet att det säkert kan räknas som en aning djurplågeri, men de är så förbaskat söta när de springer omkring! Titta själv:
 
 
 
Älsklingen bara suckar när reklamfilmen/-filmerna visas, för jag går igång direkt och utbrister "Naaaw!" och annat gulligull. Jag kan helt enkelt inte låta bli!


Dagens citat:

"Trettio ekrar förenas i ett nav: det är Intet i dess inre som gör vagnen användbar."
(Lao Zi)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie