Dag 29: En sak jag är beroende av [30 dagar]

2014 skrev jag faktiskt ett inlägg om mina beroenden i "mat"-väg och förra inlägget i den här 30-dagarsutmaningen var lite inne på samma tema. Och håller inte du med om att det är tråkigt att läsa om samma sak hela tiden? Därför ska jag försöka mig på att vara lite originell (hahaha ...) och komma på något nytt! Då hade du väl blivit glad?
 
 
Med risk för att låta klyschig, är jag faktiskt beroende av älsklingen. Alltså, inte beroende som i att jag inte kan klara mig själv - för det kan jag. Nej, jag menar snarare att jag inte kan tänka mig att vara utan honom. Det är lika jobbigt varje gång vi tvingas vara isär, oavsett hur kort tid det än handlar om. Och så tycker jag om att lyssna på hans röst. Det har jag gjort ända sedan jag hörde den första gången. Jag har kommit på mig själv med att jag behöver höra älsklingen åtminstone någon gång per dag - annars blir jag rastlös. Han är mitt allt. En del av mig. Jag vill inte ha det på något annat sätt. <3
 
Jag säger bara: Josh Groban och Michael Bolton! Jag vet, jag har tjatat om dessa båda herrar så att dina ögon säkert blöder vid det här laget. Sorry. Fast deras fantastiska sångröster är bara för bra för att missa! Jag smälter inombords när jag hör dem. Om jag ändå kunde sjunga som dem!
 
 


Dagens citat:

"Vilken dåre som helst kan veta. Poängen är att förstå."
(Albert Einstein)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie