Mer kulning

Jag är riktigt imponerad av Jonna Jinton av en mängd olika anledningar. Det verkar vara en otroligt härlig tjej. Och som den tjejen kan kula! När jag hör hennes kulning i hennes videoklipp, ryser jag i hela kroppen och tycker att det låter fullkomligt magiskt och börjar tänka på Ronja Rövardotter och liknande. Tänk då om man hade varit ute i skogen och hört detta. På riktigt. Det om något måste vara magiskt.
 
När jag hör Jonnas kulning fylls jag av glädje och välbefinnande och därför vill jag dela med mig av den känslan till dig som läser det här inlägget. Lyssna och njut!
 


Dagens citat:

"Förr eller senare är du bunden till att upptäcka att om du verkligen vill finna, då måste du gräva på endast ett ställe – inom dig."
(Nisargadatta Maharaj)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie