Dancing on my own

Jag hade hört låten några gånger på radion vissa kvällar när jag och älsklingen satt och spelade spel. Jag reagerade över att det inte var originalet, men tyckte att den här versionen var riktigt bra. Undrade lite förstrött vem artisten var. Planerade att försöka söka upp låten på YouTube vid tillfälle.
 
Då bad älsklingen mig en kväll att se ett klipp på YouTube från Britain's Got Talent. Han trodde att jag skulle känna igen låten, eftersom de spelat den flera gånger på radion. Så jag tittade på klippet. Lyssnade. Och rös - av välbehag. Det var ju den låten! Fast när jag såg på klippet berörde låten mig ännu mer och jag blev nästan rörd till tårar. Vilken talang! Återigen önskade jag att jag själv kunde sjunga så där fint.
 
Har du inte hört Calum Scotts version av Robyns Dancing on my own? Se då klippet nedan. Jag hoppas att du blir lika berörd som jag.
 
 


Dagens citat:

"Allt du får genom att vänta är mer väntande."
(Nisargadatta Maharaj)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie