"#älskanoveller - 30 nyanser av frihet" kommer den 12 maj!

Ordberoende förlag har nu meddelat att det blir releasefest den 12 maj 2017 - då #älskanoveller - 30 nyanser av frihet släpps. Om du är nyfiken på vilka novellister som medverkar i antologin, kan du se det här.

Dessvärre har jag ingen möjlighet att kunna ta mig till Stockholm för releasen, vilket jag inte hade möjlighet till förra året heller. Det känns lite tråkigt, men så blir det ibland. Livet kommer emellan. Kanske kommer jag kunna vara med på releasefesten nästa gång jag medverkar i en antologi. Man vet aldrig!
 
 
Förra årets #älskanoveller-antologi.
 
Det ska bli spännande att få hålla antologin i min hand och att sedan få läsa övriga novellisters bidrag.

Det här blir den tredje antologin som jag medverkar i. Börjar nästan känna mig som en novellistveteran. ;-)


Dagens citat:

"Jag tror att kärlekens väsen är vårt innersta subjekt."
(Olle Carlsson)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie