Vårkänslorna har börjat gripa tag i mig

Under de senaste veckorna har det känts som om det har varit soligt och fint väder de flesta dagar. Måhända att värmen har uteblivit, men det har i alla fall varit soligt! Och visst, det är trist att det oftast har varit fint väder när jag och älsklingen jobbar, men man får försöka vara glad åt det lilla i alla fall.
 
För var solig dag som går, får jag starkare och starkare vårkänslor. Det är en så himla härlig känsla och den får mig att vilja springa ut i solen varje gång. Det är naturligtvis omöjligt när jag jobbar, så vi får nöja oss med en kvällspromenad på kvällarna de kvällar då vi inte ska ned till gymmet och träna.
 
En kväll när vi tog en promenad på Vallarna, hittade vi den här fina platsen:
 
 
 
 
Jag passade på att ta lite bilder på de blommor som fanns:
 
 
 


Dagens citat:

"Själviskhet är roten till all ondska."
(Nisargadatta Maharaj)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Hanan:

Vilken fin plats, magisk :)