Dag 13: Någonstans du vill flytta eller besöka [30 dagar]

Eftersom jag tycks vara en mästare i att kunna tolka saker och ting på olika sätt, ser jag flera möjliga svar på det här påståendet. Återigen tror jag att jag redan har svarat på något liknande tidigare och om du känner att det blir en upprepning, kan du i så fall hoppa över det här inlägget.
 
När det gäller platser/städer här i Sverige som jag skulle vilja bo på (den dagen vi inte längre vill bo i Halland), skulle jag vilja flytta till Lund eller någonstans i Dalarna - ifall jobbsituationen tillåter. Lund, därför att jag tyckt om den staden i många år. Utifrån det jag har upplevt av den, tycker jag att den är vacker och mysig. När det kommer till Dalarna, tycker jag att naturen där är så fin, så vem kan tacka nej till att bo där?
 
 
Siljan.
 
Platser i Sverige som jag skulle vilja besöka har jag nog inte riktigt tänkt på. Eller, där ljög jag faktiskt lite. Jag skulle gärna vilja besöka Gotland och Treriksröset - som är två ställen som jag aldrig besökt tidigare.
 
Flytta utomlands har aldrig varit av intresse för mig, men däremot skulle jag bland annat vilja besöka Irland (naturen), Frankrike (pluggade franska i cirka sex år) och Australien (naturen).


Dagens citat:

"Somliga människor vill ha sin egen vilja fram i alla ting; det är av ondo, och däri ligger synden."
(Mäster Eckhart)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie