Läsplaneringen inför 2018

De senaste åren har jag ju gjort läsplaneringar inför det kommande året. Här hittar du läsplaneringen inför 2017. Jag kommer senare att berätta hur det gick med planeringen (för det är trots allt lite tid kvar av 2017), men hittills ligger jag faktiskt efter och tror inte att jag kommer lyckas hinna läsa i kapp. Kan bara hoppas att det blir bättre nästa år.
 
Trots det kommande nederlaget, har jag gjort en läsplanering inför 2018! Haha, visst är jag galen? 
 
 
 
 
Så här ser planeringen inför 2018 ut;
 
Januari
Mördar-Anders och hans vänner av Jonas Jonasson
 
Februari
Ligg hos mig av Johanna Briscoe
 
Mars
Kaninjägaren av Lars Kepler
 
April
Djävulsbibeln av Richard Dübell
 
Maj
Aldrig fucka upp av Jens Lapidus
 
Juni
En hjärtformad ask av Joe Hill
 
Juli
Rid i natt av Vilhelm Moberg
 
Augusti
Hitlers första krig av Thomas Weber
 
September
Endgame - Spelet av James Frey
 
Oktober
Åsas journal av Gunnar Ohrlander
 
November
Endgame - Striden av James Frey
 
December
Vildsint - gryning (novellantologi)
 

Jag tror att 2018 blir ett bättre läsår än 2017. Vad tror du? Om inte annat måste det bli det om jag ska hinna ta mig igenom alla olästa böcker här hemma. Frågan är om jag inte måste komma på en bättre plan för att hinna med alla olästa böcker här hemma (som hela tiden fylls på). Har du några förslag?
 
Ifall jag inte hinner skriva fler inlägg innan självaste julafton (som är imorgon?!) vill jag önska dig en riktigt god jul!
 
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie