Ordningen är återställd

Igår fick jag åter åtkomst till mitt konto på Facebook. Det krävdes alltså att jag skickade in foto på både körkortet OCH senaste registerutdraget från Skatteverket, för att de skulle acceptera att jag faktiskt heter det jag gör. Att jag ens hade ett registerutdrag från Skatteverket överhuvudtaget, beror på att jag i somras omvandlade mitt mellan- och efternamn till ett dubbelt efternamn.
 
Jag har svårt att förstå varför man ens tar sig tid och energi att göra detta när det inte finns någon grund för det? Jag menar, visst det andra namnet i mitt efternamn (som är ett släktnamn) är inte helt vanligt (ca 100 personer bär det efternamnet i Sverige, dock med olika stavningar), fast min syster har aldrig haft något problem på Facebook på grund av det namnet. Det finns dessutom ganska många i utlandet som också har det namnet på Facebook, så jag förstår inte vad problemet är ...
 
Jag hoppas att det bara var ett misstag från personens sida och inte en medveten handling för att jäklas med mig. I så fall är det bara för sorgligt för den personen. Det måste väl ändå finnas vettigare saker för denne att hitta på än att förstöra för mig?
 
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie