Nytt broderiprojekt

I januari förra året berättade jag om att jag hade påbörjat ett nytt broderiprojekt som jag hoppades inte skulle bli lika långlivat som tavlorna till älsklingen resp. min systerson. Tja ... Under de senaste månaderna har jag faktiskt inte broderat något på just det projektet och nu kommer det dessvärre få bli liggandes lite till, eftersom jag nu ska påbörja ett nytt (!) broderiprojekt som jag avser att bli klar med innan sommaren:
 
 
 
 
När jag sade till älsklingen att jag skulle bli klar med den innan sommaren, bara flinade han illmarigt och sade att jag har ju några lediga veckor i sommar som jag säkert kan ägna åt broderiet.
 
...
 
Jag ska minsann visa honom! Jag ska bli klar med tavlan innan sommaren!


Dagens citat:

"Min bästa vän är en som tar fram det bästa i mig."
(Henry Ford)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie