Dag 2: Var vill du vara om tio år? [30 dagar]

Jösses, vilken svår fråga att besvara. Rent generellt brukar jag inte tycka om att behöva tänka så långt in i framtiden. Fast jag gör ändå ett försök.
 
 
 
Om tio år vill jag vara på en arbetsplats där jag verkligen trivs och vill gå till varje dag. Jag vill också kunna ägna mig åt mitt skrivande i så stor utsträckning som jag kan och har vid det här laget (om tio år alltså) gett ut ett gäng böcker och på så vis etablerat mig hyfsat som författare (måste alltså inte nödvändigtvis vara en storsäljande sådan). Vi har skaffat oss ett hus och gärna en hund också. Om tio år vill jag vara tillfreds med mig själv och min kropp. Om tio år vill jag tycka om den jag är och vara snäll mot mig själv.


Dagens citat:

"Livet är för viktigt för att tas seriöst."
(Oscar Wilde)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie