ProViva Tropisk

Det här inlägget skriver jag i egenskap av Buzzador-ambassadör.
 
 
Återigen har Buzzador gett mig möjligheten att få testa på ännu en produkt och den här gången var det ProVivas tropiska fruktdryck.
 
 
 
Jag dricker ProVivas drycker alltför sällan och hade därför inga särskilda förväntningar på den här drycken. Jag trodde att den skulle smaka som vilken fruktdryck som helst. Tidigare har jag druckit tropisk juice och föreställde mig att ProVivas dryck skulle smaka ungefär som det.
 
Till min förvåning var den faktiskt väldigt läskande och svalkande, fast det vet jag inte om det berodde på att jag lät den stå i kylen några timmar innan jag serverade den till middagen. Den var även väldigt fruktig - dock utan en massa fruktkött, vilket är ett stort plus! Jag blir så trött på alla de juicer eller fruktdrycken som innehåller en massa fruktkött. Förutom att jag tycker att det känns obehagligt att dricka, brukar dessa små bitar fastna mellan tänderna på mig.
 
Jag kommer definitivt att köpa den här drycken fler gånger. Framförallt nu under sommarens varma dagar, då man kan behöva något svalkande och läskande.


Dagens citat:

"Du är ditt enda hinder."
(Nisargadatta Maharaj)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie