Segreti (One Republic's "Secrets")

Jag har ingen aning om vad Katherine Jenkins sjunger om och det var en ren slump att jag började lyssna på den här låten, men jag tycker att låten Segreti är fullständigt underbar att lyssna på! Jag har bäddat in hela versionen samt ett smakprov (ifall hela versionen inte fungerar, vilket det inte gjorde på min och älsklingens padda):
 
 
 
 
Hur kom det sig då jag kom att lyssna på den här låten - jag som aldrig tidigare hört talas om Katherine Jenkins tidigare?
 
Jag har några spellistor på Spotify som jag växlar mellan och en dag när den lista som jag då lyssnade på tog slut (utan att jag tänkte på det), började Spotify spela låtar som den trodde att jag skulle tycka om, utifrån vad jag vanligtvis lyssnar på. Då spelades Segreti och jag rös i kroppen av välbehag. Efter det har jag varit fast.


Dagens citat:

"Det bästa, när allt kommer omkring, som man kan göra för en människa är att bidra till att hon blir medveten om det högre liv som är möjligt för henne."
(Paul Brunton)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie