Novellantologin har anlänt!

I onsdags gick jag till Ica Kvantum på väg hem från jobbet och hämtade ut ett ca nio kilo tungt paket. I paktetet fanns ...

Bubbelplast och annat skyddsmaterial! Och ännu mer bubbelplast och skyddsmaterial.

Fast under och mellan detta, fanns även följande:
 

 

Även om det här är tredje gången jag är med i en antologi, känns det fortfarande lika spännande och ovant att se sitt namn, sin bild och sin text i en tryckt bok - och veta att det faktiskt kommer vara andra människor som läser det jag har skrivit.

Som jag berättade tidigare kommer jag inte kunna vara med på releasen ikväll, vilket är tråkigt. Jag hoppas dock att de som deltar får det trevligt.

Om du är intresserad av att köpa ett exemplar av antologin av mig (signerat om du så vill), är det bara att meddela mig det. Jag kommer inom kort att lägga upp prisuppgift m.m. på hemsidan.


Dagens citat:

"De flesta människor behandlar det nuvarande ögonblicket som om det vore ett hinder som de måste övervinna. Eftersom nuet är livet självt, är det en galet sätt att leva."
(Eckhart Tolle)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Hanan:

Så kul! Du vet att jag ska ha en ;)