Påskfint i Falkenberg

Jag tycker att Falkenbergs kommun är rätt duktiga på att ha upp dekorationer och liknande i stan för att göra omgivningen fin och trevlig. Vid Stadshuset finns det jämt någon form av dekoration och de byter ut detta med jämna mellanrum under året. Det har hänt att jag har uppmärksammat det här i bloggen.
 
Att ha sådana här dekorationer i stan inger glädje i de som går förbi och ser det. Åtminstone hos mig själv. Till påsken i år hade kommunen (tror jag?) ordnat dessa dekorationer vid Rörbecksplatsen vid Stortorget i stan:
 
 
 
Att kommunen sedan är sämre på att se till så att gatubelysningen fungerar som den ska är en annan sak ... Kanske kan de snart bli lika bra på det som på att dekorera stan?


Dagens citat:

"Mellan stränderna smärta och njutning flyter livets flod fram."
(Nisargadatta Maharaj)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie
#1 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Mindre bra med gatubelysningen, men åh så söta dekorationer!

Svar: Ja, visst är de? :-D Det var därför jag inte kunde motstå att ta bild på dem.
Jessica