När man har haft en skitdag

Igår hade jag en riktig skitdag. Troligtvis skulle buskiskaraktären Dag-Otto ha nickat och instämt med "Detta va' en 'utten dag".

När jag kom hem efter jobbet väntade ett paket från Ariton förlag på mig. Paketet innehöll detta samt en liten extra överraskning från makarna Ariton:
 
 
När jag öppnade paketet och fick se innehållet, log jag för första gången på hela dagen. Jag till och med skrattade till. Det gjorde definitivt dagen mycket bättre.

Stort tack Ariton förlag.

Om du är intresserad av att köpa ett (av mig signerat) ex av Över en regnbågsfika för 160 kr (inkl. frakt), är det bara att höra av dig så ordnar vi det. Du kan antingen maila till mig på [email protected] eller skriva en kommentar till det här inlägget (glöm inte att i så fall ange din mailadress).
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie