P3 Dokumentär

Under andra halvan av 2013, lyssnade jag en del på "podden" P3 Dokumentär. Jag tror i alla fall att det var då, för jag vill minnas att vi bodde i Getinge när jag gjorde det. Sedan började jag lyssna på annat - både andra poddar och ljudböcker - så P3 Dokumentär föll lite i glömska. Fram till nu.
 
 
Sedan en tid tillbaka har jag börjat lyssna på vissa dokumentäravsnitt och det är väldigt intressant! Jag medger att i vissa avsnitt blir de lite långrandiga och tar med lite för mycket av sådant som jag kan tycka inte tillför särskilt mycket. Fast på det stora hela är avsnitten välgjorda och man får bättre förståelse för vad som ligger bakom vissa uppmärksammade fall. Exempelvis mordet på Lisa Holm eller det så kallade häktesmordet i Huddinge 2011.
 
Ehm... Ja, jag lyssnar på ganska många mord. Fast det finns såklart andra avsnitt också, som inte handlar om mord! Ta dig gärna tid att kika igenom arkivet och se om du hittar något avsnitt som du gillar.
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie