Pucko - med smak av kokosnöt

Jag skriver det här inlägget i egenskap av testpilot hos Smartson
 
 
Nu har jag återigen fått testa på en produkt och den här gången var det genom Smartson. Produkten som skulle testas var Pucko Coconut.
 
 

 

När jag först började dricka, tyckte jag att det smakade som gamla hederliga Pucko - som jag för övrigt älskade när jag var barn - en fyllig och god chokladdryck. Fast när jag väl svalde chokladdrycken, fyllde kokosnötssmaken min mun. Eftersom jag tycker om kokosnöt, var det en trevlig upplevelse för mig. Om man däremot inte gör det, bör man undvika den här chokladdrycken, i och med att kokosnötssmaken är påtaglig.
 

Jag köper gärna Pucko Coconut i framtiden - om de börjar sälja den i Falkenberg. Den flaska som jag provade, fick jag tag på nere i Malmö eftersom jag inte hittade den här i Falkenberg.
 

Ha det så bra
Kramar
Jessie