Man tager vad man haver

En bokbloggare som jag följer, brukar lägga upp inlägg om veckans bokmärke. Det inspirerade mig till att göra ett liknande inlägg. I alla fall den här gången.
 
Som bekant har jag ju bestämt mig för att samla bokmärken som man har i böcker (och alltså inte den här typen av bokmärken). Hittills har jag bara köpt ett bokmärke till min samling, men förhoppningsvis kommer samlingen kunna utökas.
 
Hur som helst, när jag läste den senaste bokcirkelboken, använde jag reservationskvittot som bokmärke:
 
 
Det fungerade hur bra som helst! Mer komplicerat än så (haha...) behövs inte, även om det kan vara trevligt med ett fint bokmärke ibland.
 
Inser nu att jag troligtvis inte har lagt upp något inlägg om det bokmärke som jag har köpt. Får försöka komma ihåg att göra det. Det är så fiiint!
 
Vad använder du för bokmärke när du läser?
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie