Får det lov att vara ett par yllestrumpor?

Jag blir lika fascinerad varje gång jag inser att tiden bara flyger förbi. Tänk att det redan har gått sju år sedan jag och älsklingen gifte oss i Mora kyrka? Visst, för vissa är kanske sju år ingenting, men för mig är det rätt lång tid. Trots alla utmaningar vi har stött på under dessa år, har vi klarat av att hålla ihop. I mina ögon är det imponerande, särskilt med tanke på hur lättvindigt ganska många verkar ta förhållanden nuförtiden.
 
 
Om man får tro den här sidan (som jag brukar följa), firar vi yllebröllop i år och på den här sidan har de listat förslag på presenter som man kan ge. Det som fick mig att höja på ögonbrynen lite extra var "skrittäcke (till häst)" och "hundtäcke". När jag tänker mig bröllopspresenter, tänker inte jag på att ge något som djuren har nytta av... Fast det är kanske bara jag som tänker tokigt?
 
I skrivande stund har vi inte planerat något särskilt. Inte för den här dagen i alla fall. Blir lite så när jag jobbar hela dagen och så har vi tösen och hennes rutiner att tänka på. Men vi ser nog till att lyxa till det lite extra.<3 Och under helgen som var (det här inlägget skrivs i förväg) har vi troligtvis besökt Laxbutiken och ätit middag. Sådan vardagslyx är helt tillräckligt för mig. <3
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie