Ingen glädje för mig

Häromdagen såg jag på Facebook att Ariton förlag skrivit att de fått in rätt många bidrag till Glädjeboken och att de flesta bidragen var noveller. Därför ville de gärna ha lite andra bidrag också, eftersom den här boken ska innehålla mer än enbart noveller.
 
 
Jag har inte hunnit skriva något bidrag till Glädjeboken. Jag hade ju tänkt att skriva en novell och att jag eventuellt skulle skicka in en novell som jag har skrivit till min egen novellsamling. Fast efter det här inlägget från förlaget, kände jag att det är bättre att låta bli. Det är snart deadline och om de redan har fått in en massa novellbidrag, är risken stor att min egen novell inte kommer med. Då är det bättre att jag lägger ned min tid och energi på den andra tävlingen, där man ska skriva om den viktiga fikastunden. Det tror jag blir bättre.
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie