Dag 25: Någon som fascinerar dig och varför [30 dagar]

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva här. Jag har funderat väldigt mycket (snart börjar väl folk runtomkring klaga på att det luktar bränt), men kan inte komma på någon som fascinerar mig just nu. Inte på något positivt sätt i alla fall.

Därför tänkte jag ta ett drag hos vissa personer som fascinerar mig, nämligen det här med att inte kunna stå för det man gjort - allra helst när det blir fel.



Jag vet att det aldrig är kul att göra fel och allra minst behöva erkänna det för andra. När jag gör  misstag, brukar jag i första hand försöka se om det går att lösa på ett smidigt sätt. Ifall det inte går, då brukar jag erkänna mig besegrad och stå för det jag gjort.

Hur är det möjligt att vuxna människor låtsas som ingenting, gömmer undan och till och med ljuger när de blir påkomna? Det är ju så barn gör. Som vuxen borde man veta bättre. Kan det bero på att man är konflikträdd eller beror det möjligtvis på annat?

Ha det så bra 
Kramar 
Jessie