Roligaste felhörningen?

I lördags var det Eurovision Song Contest-final och hela familjen satt bänkad framför tv:n. Eller, jag sprang delvis fram och tillbaka för att fixa än det ena, än det andra. Tösens favorit tycktes vara Alexander Rybaks That's how you write a song. Även jag tyckte att det var rätt bra, så det var synd att den inte vann. Å andra sidan var vinnarlåten helt okej den med, så jag satt inte och var bitter.
 
 
Och på tal om vinnarlåten Toy. Jag satt och kollade lite i mobilen när den framfördes första gången och reagerade vid något tillfälle på att sångerskan tycktes sjunga I'm a nacho-girl". Det var en ganska konstig formulering, men å andra sidan inte så förvånande med tanke på hur de höll på uppe på scenen. Fast när jag slutligen hörde att hon därefter sjöng "You stupid boy", förstod jag att hon sjöng "not you're" och inte "nacho". Att jag sedan hade helt fel beträffande "girl" (för hon sjöng trots allt "toy"), är en annan femma.
 
Kanske borde jag skaffa hörapparat?
 
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie