Ytterligare medverkan

Jag har ju tidigare avslöjat att jag kommer att medverka i Ariton förlags kommande novellantologi Över en regnbågsfika. Ska bli så spännande att läsa de andras bidrag!

Hur som helst. Du minns kanske att jag berättade att jag skickade in ett bidrag till Ordberoende förlags "tävling" om att få medverka i deras kommande antologi #älskanoveller - nyanser av passion? Tidigare hade de meddelat att antologin skulle ges ut i juni, så nu hade jag accepterat att jag inte skulle komma med i den, i och med att jag inte hade hört något. Och för min del gjorde det inget. Jag ska ju redan medverka i en antologi i år.

Men i tisdags fick jag följande mail från Ordberoende förlag:
 
 
 
Jag ska alltså medverka i ytterligare en antologi i år! Jag kunde inte sluta le efter att jag hade läst mailet (när jag väl hade vågat öppna det...).

Det här ska verkligen bli kul. Det verkar som att ganska många har valt det sexuella perspektivet i sina noveller till den här antologin. Det har inte jag gjort. Fast mer än så tänker jag inte avslöja, utan du får läsa novellen i antologin och se vad jag menar.

Antologin berknas ges ut i november i år.
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie