"Hästflickorna i rövargrottan" som e-bok

Idag minns jag inte exakt vad boken Hästflickorna i rövargrottan handlar om, men det gör faktiskt ingenting. Den boken betyder väldigt mycket för mig av andra anledningar än själva handlingen. Du som har följt mig ett tag har redan hört om det X antal gånger (och om du tycker att det blir för tjatigt, kan du hoppa över nästa stycke).
 
 
Innan jag kunde läsa, brukade jag ta min systers böcker och hitta på egna berättelser utifrån omslag och titel (min syster berättade vad böckerna hette). Jag satt och bläddrade i böckerna som om jag läste. När jag väl kunde läsa, såg jag till att läsa dessa böcker. Besvikelsen var ganska stor när jag "läste om" Hästflickorna i rövargrottan, eftersom jag tyckte att min egen berättelse hade varit mycket mer spännande.
 
Varför tjatar jag då om den här boken igen? Jo, därför att jag upptäckte att den nu finns som e-bok hos Storytel och att den är del sex i en serie! Det hade jag faktiskt ingen aning om. Man lär sig något nytt varje dag.
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie