Världens otrevligaste människa?

Nu är det nog slutligt bevisat att jag är knäpp. Det måste vara något fel på mig!
 
Under min semester i augusti, gick jag och tösen till Kvantum för att hämta ut ett paket. Inga konstigheter med det. Det var när jag hade fått paketet och sagt hej då som det knäppa ägde rum. Tjejen i kassan sade "Hej då, ha en bra dag." I en sådan situation svarar en normalt funtad människa "Tack detsamma" eller liknande. Vad svarade jag? Jo, "Tack", och sedan skyndade jag småstressad vidare.
 
...
 
Tack?! Vad är det för fel på mig? När jag kom på mig själv, var det för sent att vända och försöka rätta till det hela. Jag behöver ju inte framstå som ännu knäppare än vad jag är...
 
Har du varit med om något liknande, eller är jag ensam om att vara så här patetiskt socialt inkompetent?
 
Ha det så bra
Tackande kramar
Jessie