Advokat som vloggar!

Jag höll nästan på att trilla av stolen av skratt när jag såg det här klippet och tänkte gång på gång "Hur har jag kunnat missa det här?!" Visserligen var jag föräldraledig när vloggen lanserades, men ändå.
 
Jag tar det från början.
 
Relativt nyligen pratade jag och min chef om vad notarierna på en av landets tingsrätter hade gjort till en rådman där som slutade och nu blivit advokat igen (och som min chef har ett slags samarbete med); de hade gjort ett roligt videoklipp, där de anspelade lite på advokat Björn Hurtigs vlogg. Min chef tyckte att jag skulle se Hurtigs vlogg om jag inte hade gjort det.
 
Sagt och gjort. När jag väl kom ihåg det, sökte jag upp hans vlogg på YouTube och såg följande avsnitt:
 
 
[paus för hysteriskt skrattanfall]
 
Nåväl, kanske är det jag som har konstig humor, men jag fastnade verkligen för "If you break the law". Just den meningen har satt sig på hjärnan, så jag går och småsjunger den jämt och ständigt. Jag ska försöka titta på de andra avsnitten så snart jag kan. Noterade dock att han inte har publicerat något nytt avsnitt sedan årsskiftet förra året.
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie