Läsplanering 2019

Året är förvisso inte slut än, men med tanke på hur mycket jag redan ligger efter med årets läsning kan man utan överdrift påstå att 2018-års läsning kommer bli en katastrof.
 
Ja, det är nu jag tänker komma med en lam ursäkt till varför det har blivit så (du känner mig verkligen!). För det första har det inte funnits mycket lästid hemma i och med tösen - av naturliga skäl. För det andra har bokcirkeln som jag var med och bildade i januari varit förödande för läsningen av de olästa böckerna här hemma. Å andra sidan är det så givande och roligt med bokcirkeln, så jag lär inte sluta med den. Däremot behöver jag hitta effektivare lösningar för mitt läsande. I skrivande stund håller jag på med tre böcker samtidigt.
 
 
 
 
Hur som helst hindrar inte ovanstående mig från att planera kommande års läsning:
 
Januari
Den gudomliga Gudrun av Elinor Fredriksson
 
Februari
Kärlekshistorier
 
Mars
Pojken som inte fanns av Dave Pelzer
 
April
Eldstungor av Minette Walters
 
Maj
Den helia Klaras infall av Pavel Kohout
 
Juni
Pappas lilla flicka av Elizabeth George
 
Juli
#älskanoveller - 30 nyanser av frihet
 
Augusti
En god son av Craig Nova
 
September
MemoRandom av Anders de la Motte
 
Oktober
Jack Londons skrifter - band 7
 
November
Jag väntar under mossan av Amanda Hellberg
 
December
Snökupan av Annika Bengtsson
 
 
 
Får se hur nästa års läsning blir.
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie