Te med budskap

För några år sedan skrev jag ett inlägg om påste som hade ett tänkvärt budskap på "lappen". Det tyckte jag var fint och sådant är värt att uppmärksammas på nytt.
 
Det är nästan enbart på jobbet som jag dricker påste och nu senast när jag införskaffade te till kontoret, köpte jag YogiTea.
 
 
Vanligtvis dricker jag inte det märket, men blev sugen på smaken (choklad) och av en slump såg jag detta:
 
På lappen står: "Never try to impress others, try to impress yourself."
 
Efter det har jag bland annat sett dessa:
 
Give love, get love.
 
I am beautiful, I am bountiful, I am blissful.
 
Jag vet inte hur du reagerar på den typen av företeelser, men jag blir i alla fall glad. Precis som jag blir när jag ser den här skylten i Falkenberg:
 
Du duger som Du är.
 
Har du exempel på (fina) budskap som man kan hitta i vardagen?
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie