Hej Dublin! (del 4)

Eftersom mina glasögon lyckades gå sönder strax innan vi skulle ut på promenad, passade vi på att besöka ett köpcentrum som vi gick förbi - i hopp om att hitta ett bra superlim som jag kunde använda. Jösses vilken julstämning - och fullt med folk - det var där.
 
 
Bland annat hittade vi en försäljare som sålde otroligt vackra och handgjorda chokladfigurer. Jag kände mig så imponerad, så jag berömde killen som gjort dem. Älsklingen gick senare tillbaka och köpte en ros och ett lås med en nyckel.
 
 
 
 
Vi fortsatte vidare genom marknader och trängsel. Till slut kände vi oss hungriga och hamnade på ett ställe som sålde fish n' chips. Man kan knappast påstå att vi blev besvikna på mångden mat vi fick i alla fall. Vi nästan rullade därifrån ...
 
 
 
På väg tillbaka till hotellet gick vi förbi ett ställe som sålde väldigt fina och söta munkar - de hade dekorerat dessa så att de föreställde olika figurer.
 
 
 
Därefter tog vi det lugnt innan det var dags för konserten - och den har du ju redan fått höra om.
 
Fortsättning följer...
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie