Planering inledd!

En torsdags morgon för någon vecka sedan, åkte jag tidigare till Varberg eftersom jag behövde köra förbi sjukhuset och lämna in en sak åt älsklingen. När det var klart, hade jag ca 1,5 timme att slå ihjäl innan jag skulle börja jobba. Efter att ha tankat och sedan parkerat bilen vid kontoret, promenerade jag bort till Espresso House för att börja skissa på en idé till Marwa Förlags novelltävling om teknik som vänder sig mot sin användare.
 
 
Kanske är det bara jag, men det känns som att var och varannan person som skriver brukar sitta på kafé och ägna sig åt just skrivande. Själv kan jag inte minnas att jag har suttit på kafé och skrivit, så det var minst sagt och spännande - mysig - upplevelse! Och produktiv. Jag lyckades göra en plan för hur jag vill ha novellen. Nu återstår det bara att försöka skriva ihop den i tid.
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie