Var finns alla blonda, vattenkammade män?

Gör om och gör rätt.

Förvisso gjorde jag viss research innan jag påbörjade skrivandet av "Besatt" förra gången och jag "byggde upp" mina karaktärer, bl.a. genom att ge dem hårfärg, längd, kroppsbyggnad m.m. Fast den här gången tänker jag vara ännu grundligare. Den här gången ska grundplaneringen göras ordentligt.

Därför satt jag och sökte efter bilder på blonda män med vattenkammat hår. Jag har nämligen tänkt mig att Joakim har blont och vattenkammat hår. Fast hur jag än satt och sökte, hittade jag knappt det jag var ute efter och jag hittade definitivt inget som föll mig i smaken.
 
 
 
Till slut hittade jag en bild på en frisyr som direkt kändes som Joakim. Dock var det ingen blond man. Det var Christian Bale.

Men det fungerar kanske ändå. Jag får bara försöka föreställa mig Christian Bale som blondin. Lätt som en plätt, eller vad tror du?
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie