Resultat från bokbytardagen

Äntligen! Efter att ha missat bokbytardagen två år i rad, lyckades jag till slut genomföra bokbyte på Varbergs bibliotek den 16 maj i år. Och jag ser redan fram emot nästa års bokbytardag!
 
Sist jag deltog i bokbytardagen (2014) hade Varbergs bibliotek satt upp en gräns på max fem bokbyten per person. Av den anledningen hade jag laddat upp med fem böcker hemifrån som jag inte ville ha kvar och som jag hoppas har fått bra hem nu. Dessa sötnosar fick följa med mig hem istället;
 
 
Jag väntar under mossan av Amanda Hellberg
Jag är den som skall komma av Johanna Nilsson
Tillbaka till henne av Sara Lövestam
Den flygande trumman av Lennart Hellsing
Det var inte jag sa Robinhund av Alice Lima de Faria
 
 
Som du ser var jag inte helt självisk, så nu ökade de olästa böckerna här hemma med bara tre stycken. I mina ögon är det inte någon farlig ökning. Jag hinner säkert läsa ikapp det under det som återstår av året. Jag ligger trots allt före i min läsplanering.
 
Blev det något bokbyte för dig i år?


Dagens citat:

"Book collecting is an obsession, an occupation, a disease, an addiction, a fascination, an absurdity, a fate. It is not a hobby..."
(Jeanette Winterson)


Ha det så bra!
Kramar
Jessie