"Vad gör du när ingen annan ser?"

För ett tag sedan hörde jag på radion (Mix megapol) att de under morgonprogrammet hade diskuterat frågan om vad man gör när ingen annan ser. Vilken rolig idé till ett blogginlägg!
 
Så, vad gör jag när ingen annan ser? Om jag inte lyssnar på poddar när jag städar, diskar, duschar etc, så lyssnar jag på musik och när jag lyssnar på musik som jag gillar, då dansar jag. Japp. Jag vickar på rumpan, snurrar runt o.s.v. Fast det gör jag förstås just när ingen annan ser. Eller, åtminstone när jag tror att ingen annan ser. Därför får detta bli din och min lilla hemlighet, okej?
 
 
 
 
Något annat som jag har en ovana att göra när ingen annan ser/hör, är att yla (det vill säga min version av att sjunga). Sjunger jag bra? Både Ninjan och Fåntratten lämnar rummet så fort jag sätter igång, så om man ska fråga dem antar jag att jag sjunger lika bra som en isbits överlevnad i helvetet.
 
Vad gör du när ingen annan ser?
 
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie