Veckans smash

Nuförtiden läser jag knappt några bloggar, eftersom jag inte känner att jag hinner. Men när jag väl hinner, då tycker jag om att läsa Spiderchicks blogg. För lite mer än ett år sedan (tror jag?) startade Moa (a.k.a. Spiderchick) tillsammans med Regina (som driver bloggen Egoinas) podden Veckans smash. Dessvärre tog det lite tid för mig innan jag började lyssna på den, men det var ett bra beslut att äntligen börja lyssna på den!
 
 
Podden Veckans smash är både underhållande och informativ! Med tanke på att Moa är en av dem som driver podden kunde man ju inte förvänta sig något annat, då hennes blogg är väldigt underhållande den med.
 
De pratar om allt mellan himmel och jord, men framförallt aktuella ämnen. De brukar ta upp sådant som de skriver på sina bloggar, men även om man inte följer deras respektive blogg kan man ändå hänga med i det de pratar om.
 
Avslappnande underhållning som jag starkt rekommenderar!
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie