Tillökning i samlingarna

Nu har jag börjat ta steget i rätt riktning när det kommer till att vara en samlare. För bara någon vecka sedan gjorde jag följande inköp:
 
 
Akademibokhandeln i Varberg hade många fina bokmärken, men jag kunde helt enkelt inte motstå mopsen! Åh, vad jag älskar de där små hundarna, samtidigt som jag tycker så himla synd om dem. Det gör ont i mig att de avlats fram så att de bland annat har problem med luftvägarna. Bara för att nämna något problem.
 
När det kommer till magneten har jag faktiskt varit på jakt efter något liknande gällande Falkenberg, men inte hittat någon. Fast med tanke på att jag tillbringar större delen av min vakna tid i Varberg (förvisso mest på kontoret, men ändå), finns det skäl för mig att även ha en Varbergs-magnet.
 
Samlar du på något själv eller har du tips på fina bokmärken och/eller magneter som jag borde köpa?
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie