Baksidan med att försöka komma igång med träningen igen

I lördags var jag på mitt första cirkelpass sedan förra sommaren och den här gången behövde jag inte tänka på att jag inte fick göra än den ena övningen, än den andra. Därför försökte jag ge järnet.
 
Antagligen gav jag järnet lite för mycket ... Jag var helt slut efter halva passet och när vi skulle göra burpees, blev jag tvungen att gå istället för att hoppa - jag kunde inte förmå benen att skutta bak så att jag kunde lägga mig på marken (ja, vi hade ett ute-pass eftersom det var så fint väder i lördags).
 
 
 
Resultatet? Ända sedan igår har jag världens träningsvärk och klarar knappt av att röra mig. Men men. Det lär väl gå över snart.
 
För ett par, tre veckor sedan var jag på ett pilates cardio-pass och då var jag också halvdöd (kanske ännu värre än i lördags). Har inte känt mig så här sedan jag började träna första gången i januari 2015. Förhoppningsvis dröjer det inte länge förrän jag kommer tillbaka, så att säga. Så att jag slipper denna djävulska träningsvärk...
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie