Godkänd som GoodReads-författare

Jag har insett att GoodReads är bättre än Boktipset; det går lättare att hålla koll på sin läsning där än på Boktipset. Därför har jag börjat ägna en del tid åt att "hänga" på GoodReads. Samtidigt passade jag på att ansöka om att få bli en "GoodReads author". För att bli det behövde man fylla i vissa uppgifter. Och nu är jag alltså godkänd:
 
 
 
Det känns rätt kul. Fast än har jag inte hunnit undersöka vad det exakt innebär, mer än att jag har mer kontroll på min "författarpresentation" och att jag tydligen kan göra viss reklam för mina böcker.
 
Visst, det är kanske inget speciellt med att vara en GoodReads-författare, men det känns ändå stort för mig. Jag tänker att det här är ännu ett sätt att lyckas nå ut till potentiella läsare.
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie