Planering av min kommande releasefika

I samband med releasen av Ariton förlags kommande fika-antologi, har jag bestämt mig för att försöka göra något som jag hittills inte har vågat (eller orkat) när det kommer till min egen fikarelease. Jag har kontaktat biblioteket här i Falkenberg för att höra om jag kan ha min fikarelease hos dem.
 
 
Med andra ord kommer det - om biblioteket går med på att jag har fikareleasen hos dem - bli en mer offentlig release. Tidigare har jag haft det slutet och för vissa utvalda (med familj och på jobbet). Fast nu kände jag att jag ville försöka utmana mig och min sociala fobi.
 
Jag mailade till biblioteket i förra veckan och sitter nu och väntar på svar. Dock vet jag inte vad som var/är mest ångestfyllt - att skicka mailet med förfrågan eller väntan på deras svar.
 
Ha det så bra
Kramar
Jessie